باربری بلوار پروین

اتوبار و باربری بلوار پروین، زیر مجموعه معتبر و قابل اعتماد باربری شرق تهران می باشد.

شماره تماس با اتوبار بلوار پروین

 باربری بلوار پروین

021-88192826

باربری در بلوار پروین

اثاث کشی و نقل مکان با یک شرکت مطمئن و معتبر یکی از دغدغه های اصلی مردم شده است. با اینکه تعداد شرکت های موجود در سطح شهر تهران افزایش پیدا کرده اما نمی توان به هر شرکتی اعتماد کرد. اتوبار معتبر بار با کسب مجوز از اتحادیه ی حمل و نقل تهران توانسته یک باربری در بلوار پروین نیز راه اندازی کند. با این کار ساکنان بلوار پروین نیز با خاطری آسوده تر به حمل و نقل و جا به جایی می پردازند. این شرکت ارائه دهنده ی هر گونه خدمات جا به جایی و حمل و نقل به سراسر کشور می باشد. با فعالیت شبانه روزی و بدون وقفه ( حتی در ایام تعطیل ) نیز می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات  حمل و نقل بهره مند شوید. پرسنل ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حضور می یابند.

قیمت باربری در بلوار پروین

اتوبار بلوار پروین خدمات و سرویس های ویژه ای ارائه می کند. از جمله ی آن ها می توان به بسته بندی اثاثیه ( در صورت درخواست مشتری )، حمل مطمئن و آسان، بیمه ی رایگان وسایل و هزینه های پایین اشاره کرد. قیمت باربری در بلوار پروین به مقدار خدماتی که از سوی کارکنان ارائه می شود و هم چنین مسافتی که تا منزل یا محل کار جدید طی می شود بستگی دارد. اما قیمت ها به گونه ای تعیین شده که رضایت بخش باشد. تیم حرفه ای و آموزش دیده ی شرکت ما دوره های لازم جهت یک باربری سریع و مطمئن را دیده اند و بدون اتلاف وقت و در نهایت دقت و مهارت به انجام کار ها می پردازند.

حمل بار و اثاثیه بلوار پروین

بلوار پروین یکی از خیابان های اصلی باربری تهران پارس و مرز بین تهران پارس شرقی و تهران پارس غربی به شمار می رود. اتوبار معتبر بار حمل بار و اثاثیه بلوار پروین را نیز مانند سایر مناطق تهران بر عهده دارد و به این منطقه و ساکنان آن خدمات ارائه می دهد. خدماتی از جمله بسته بندی های محکم و قابل اعتماد که توسط کارگران مجرب و مخصوص بسته بندی انجام می شود. برای بسته بندی اصولی و مطمئن لوازمی از قبیل کارتن های چند لایه و محکم جهت حمل اثاثیه ی سنگین، کارتن های مخصوص حمل لباس، چسب های ضخیم و فوم های ضربه گیر جهت جلوگیری از وارد شدن ضربه به وسایل نیاز است.