باربری سراج در تهران

باربری سراج تهران، زیر مجموعه معتبر و قابل اعتماد در باربری شرق معتبر تهران می باشد.

شماره تماس با باربری سراج

 شماره باربری سراج 

021-88192826

حمل بار و اثاثیه سراج

معتبر بار یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین موسسات حمل و نقل در سراسر کشور است که در تمام مناطق تهران شعبه دارد و به تمام هم میهنان عزیز خدمت رسانی می کند. این شرکت هم چنین از طریق شعبه ی سراج، حمل بار و اثاثیه سراج را با کمال افتخار بر عهده دارد. به کار بردن جدید ترین و مدرن ترین ایده ها و ترفند ها در زمینه ی حمل و نقل و بسته بندی، بهره مندی از مجرب ترین و حرفه ای ترین پرسنل، مشاوره ی رایگان در خصوص نحوه ی حمل و نقل مطمئن و مناسب، ارسال کارگر جدا برای بسته بندی و هم چنین حمل بار از مختصر ویژگی های اتوبار تهران است. اگر به دنبال یک شرکت مطمئن و قابل اعتماد جهت نقل مکان خود هستید پیشنهاد می کنیم با همکاران ما تماس بگیرید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

اتوبار سراج تهران

با شرکت معتبر بار، باربری در سراج به آسان ترین شیوه ی ممکن صورت می گیرد. خدمات باربری زیادی از طریق این موسسه به ساکنان باربری منطقه سراج ارائه می شود که می توان به صورت مختصر چند مورد از آن ها را نام برد:

  • مشاوره ی رایگان قبل از انجام بارگیری
  • تخمین و برآورد هزینه های پیش رو از طریق بررسی های انجام شده توسط کارشناس حضوری
  • بسته بندی اثاثیه ی منزل و ادارات
  • تظافت در منزل و در مقصد ( در صورت درخواست مشتری )
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • انواع ماشین آلات و وسایل نقلیه ی مختلف جهت حمل انواع بار
  • حمل اثاث با دقت کافی توسط کارگران ماهر

همه ی این خدمات در کوتاه ترین زمان و با بیشترین دقت و اطمینان انجام می شود. صفر تا صد کار ها را به شرکت و کارکنان ما بسپارید و خاطره ای خوش را تجربه کنید.

هزینه باربری در سراج

شرکت های حمل و نقل زیادی در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند. هر کدام از آن ها نرخ های خاص خود را دارند. اما نباید به هر شرکتی اعتماد کرد و بار خود را به خطر انداخت. بسیاری از آن ها بدون مجوز از اتحادیه ی حمل و نقل در حال کار هستند. به همین دلیل است که قیمت باربری در سراج مقداری متفاوت است. اما اتوبار سراج با دارا بودن مجوز به صورت قانونی مشغول به کار است و بسیار منصفانه عمل می کند. هزینه های بسته بندی و نظافت نیز به صورت جداگانه محسوب می شود. باربری سراج تهران