باربری شمیران نو

باربری تهران شعبه ی باربری شمیران نو تهران در منطقه 4 تهران و زیر مجموعه اتوبار معتبر تهران است.

شماره تماس اتوبار و باربری شمیران نو

 شماره باربری شمیران نو

021-88192826

اتوبار در منطقه شمیران نو

محله ی شمیران نو یکی از محله های سه گانه ی ناحیه 7 و در واقع بزرگترین محله ی این محدوده می باشد که از شمال به جنگل سر سبز لویزان، از جنوب و غرب به محله های کوهک و شمس آباد و از شرق به محله ی اوقاف ختم می شود. اگر به دنبال باربری و اتوبار در منطقه شمیران نو هستید پیشنهاد می کنیم که به نمایندگی شرکت معتبر بار در این منطقه مراجعه نمایید. شرکت اتوبار معتبر بار با سال ها تجربه و تخصص در حوزه ی باربری و حمل و نقل می تواند هر گونه جا به جایی و نقل مکان را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. اتوبار شمیران نو به نمایندگی از این شرکت و با هدف جذب و جلب رضایت مشتری در همان مسیری که معتبر بار مشغول به کار است قدم گذاشته و آن را ادامه می دهد.

حمل بار و اثاثیه منطقه شمیران نو

اگر ساکن شمیران نو هستید و به دنبال یک موسسه ی حمل اثاثیه منزل معتبر و شایسته برای جا به جایی و نقل مکان خود می گردید می توانید به شرکت معتبر بار و شعبه ی آن در شمیران نو اعتماد کنید. این شرکت، حمل بار و اثاثیه ی منطقه شمیران نو را بر عهده گرفته تا بتواند به ساکنان این منطقه خدمات مناسب ارائه دهد. سرویس دهی به این محله و هم چنین به همه ی مناطق تهران و شهرستان ها نیز از ویژگی های اتوبار شمیران نو می باشد. با توجه به اینکه کارکنان شرکت به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به همشهریان گرامی ساکن در این محدوده هستند شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز ( حتی در ایام تعطیل ) از مشاوره و فعالیت پرسنل ما بهره ببرید.

قیمت و هزینه باربری در شمیران نو

حمل و جا به جایی اثاثیه و مخصوصا اثاثیه ی بزرگ و سنگین از نقطه ای به نقطه ی دیگر و هم چنین با توجه به مسافت های طولانی ای که امروزه برای نقل مکان باید طی کرد، کار دشوار و پیچیده ای می باشد. بسیاری از مردم درگیر این تفکر و مشکلات مربوط به آن هستند. اما خوشبختانه شرکت های باربری می توانند تا حد زیادی این بار را از دوش مردم بردارند. دیگر لازم نیست خود شما درگیر کار های مربوط به اثاث کشی شوید. همه ی این کار ها در منطقه ی شمیران نو را می توانید به باربری شمیران نو بسپارید و خیالتان از همه لحاظ راحت باشد. متخصص ترین و ماهر ترین افراد در این شرکت مشغول به کار هستند.