باربری و شرکت حمل اثاثیه خوب در تهران

باربری خوب در تهران

باربری خوب در تهران

منظور از یک شرکت خوب جهت حمل بار داشتن افراد وقت شناس، منظم در هنگام کار‌، به کار گیری موارد امنیتی بالا، زرنگ و حرفه ای است. در حیطه ی حمل و جابجایی نکات زیادی حائز اهمیت است که هر کدام بر اساس نیاز و خواست مشتری های متعدد متفاوت است. عده ای انجام خدمات سریع و مناسب را در یک بازه زمانی کوتاه از ویژگی های یک شرکت خوب میدانند. عده ای دیگر نیز  هزینه کم، و عده ای سلامت وسیله و توجه و میزان تضمین اتوبار در مقابل سلامت وسیله را از ویژگی های یک اتوبار خوب میدانند. عده ای نیز تمامی این نکات را مهم شمرده و به آن دقت میکنند. یک باربری خوب علاوه بر جلب اعتماد مشتری، باید رضایت آنرا جلب کند. از آنجاییکه تمامی هزینه های باربری توسط اتحادیه مشخص میشود، لذا تمامی شرکت ها مؤظف به تطبیق هزینه ها با تعرفه های اتحادیه هستند. اگر این مورد در تمامی باربری ها اجرا شود ، مشتری بلحاظ تطبیق هزینه های یکسان هیچ مشکلی ندارد و در مرحله ی بعدی به نکات دیگر توجه میکند.
باربری خوب در تهران

باربری خوب در تهران

ویژگی های یک باربری خوب

۱- ارائه ی مشاوره های کامل تلفنی و حضوری بصورت رایگان، بصورتیکه تمامی اطلاعات مفیدو لازم به مشتری داده شود.
۲- شرح کامل و کلی تمامی خدمات قابل ارائه با هزینه های جداگانه ی هر کدام.
۳-پیگیری های لازم در تمامی مراحل کار.
۴- به کار گیری نیروهای فعال و زرنگ بخصوص برای بسته بندی.
۵- حضور به موقع در مبدأ و مقصد.
۶- رعایت موارد امنیتی و مهم.
۷- جابجایی با دقت بالا در حین جابجایی وسایل توسط کارگران.
۸-چیدمان و پیاده سازی مناسب وسایل
۹- استقبال از انتقادات و پیشنهادات مشتریان.
۱۰- بااخلاق و قابل اطمینان بودن تمامی عوامل .

تفاوت باربری و اتوبار ثبت شده با بقیه

امروزه با توجه به تعداد اتوبارهای مختلف، عده ای سودجو بعنوان شرکت ها اقدام به حمل و جابجایی وسایل مردم می کنند که در بیشتر اوقات مشکلات متعددی را به بار می آورد. فرق بین باربری های رسمی از غیر، کسب مجوز از اتحادیه باربری است که اجازه تمامی خدمات حمل و جابجایی را به نیروهای باربری شهرک غرب می دهد. در باربری رسمی علاوه بر  ارائه ی مجوز رسمی از اتحادیه، مؤظف به رعایت موارد اخلاقی وکاری زیادی هستند، تا علاوه بر کسب رضایت مشتری، یک جابجایی سریع و ایمن را برای مشتری به انجام برسانند.

ملاک انتخاب باربری

ملاک انتخاب باربری

امروزه مردم بیشتر شرکت های حمل بار را برای کارهای حمل و جابجایی انتخاب میکنند و کمتر کسب خود این خدمات را انجام می دهد. باتوجه به تعداد زیاد شرکت های مختلف، انتخاب یک باربری خوب، سخت است. به همین دلیل باید نکات مختلف یک باربری خوب را، در نظر گرفت وبسیار مختصر آنر مورد سنجش قرار داد تا در انتخاب اتوبار خوب هیچ مشکلی به وجود نیاید. با انتخاب یک شرکت حمل اثاثیه خوب، سلامت تمامی وسایل خود را تضمین کنید. این انتخاب به شما اطمینان می دهد که در کمترین زمان، با بصرفه ترین هزینه و با یک روال کاری منظم، یک شرکت سریع و امن برای شما انجام شود.
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *